poniedziałek, 3 marca 2014

MASSIVE SORRY!

    
 Cześć. Na początku chciałybyśmy cholernie was za wszystko przeprosić! Wynikł problem z laptopem, który zepsuł się Sylwii w listopadzie i nie ma go do teraz. Ja napisałam swoją część, ale jesteśmy teraz w gimnazjum (Oliwia 1, Sylwia 2) i jest cholernie ciężko. Weszłam teraz i kiedy zobaczyłam te wszystkie komentarze popłakałam się. Nie sądziłam, że będzie te kilka osób, które będą czekały na nowy rozdział!
Z reguły, gdy dodawałyśmy było pod nim jakieś 3-5 komentarzy i tyle. Dlatego nie miałyśmy weny do pisania tego. 
TERAZ PYTANIE DO WAS.
Chcecie żebyśmy kontynuowały to czy zaczęły nowe? Właściwie po to weszłam tutaj. By zacząć nowego bloga. Ale za to że jesteście naprawdę wspaniałe/wspaniali musimy się wam jakoś odwdzięczyć i jakoś skończyć tę historię. Macie wybór :)
Bardzo was kochamy i przepraszamy za taką zwłokę. Teraz postaramy się to nadrobić.
Lots of love,
Sylwia i Oliwia. 
twittery: oliwia: @harrysmydealerx sylwia: @liamlifesaverx


3 komentarze:

  1. Cieszę się ze wróciłyście miło by było gdybyście kontynuowały ale też z drugiej str dobrze by było z nowym opowiadaniem . sama nie wiem co mam myśleć. Przepięknie tworzycie.
    Pozdrawiam i życzę weny na kolejne rozdziały nie ważne na jakim blogu. Ważne żeby był Wasz !!!
    Zapraszam wspomnieniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy Ci skarbie, to dla nas dużo znaczy xx

      Usuń